Nieuws van Syntus
Klantenservice nieuwe stijl

29-2-2016

Om u beter van dienst te zijn hebben wij onze website aangepast. Hierdoor kunt u makkelijker contact opnemen met onze Klantenservice en heeft u sneller een antwoord op uw vraag. Klachten, suggesties, vragen en opmerkingen Op klantenservice.syntus.nl kunt u nu heel eenvoudig zelf het antwoord op uw vraag vinden. Staat uw vraag er niet ...

Tarieven 2016

16-12-2015

Met ingang van 1 januari 2016 vindt de jaarlijkse tariefindexering plaats. Kijk op onze pagina Tarieven voor een overzicht van de tariefwijzigingen. Wenst u meer informatie, neem dan contact op met Syntus Klantenservice of dien een reactie of vraag in via MijnSyntus.nl.

logo Syntus
Nieuwe dienstregeling 13 december 2015

17-11-2015

Op zondag 13 december a.s. gaan de nieuwe dienstregelingen in voor het openbaar vervoer op de Veluwe (Gelderland), Midden-Overijssel en Twente. Jaarlijks wordt de dienstregeling bekeken en vinden er wijzigingen plaats om vraag en aanbod van openbaar vervoer beter op elkaar te laten aansluiten. De nieuwe dienstregeling komt mede tot stand ...

Online uw OV-chipkaart transactie controleren op OV-service.nl

12-11-2015

Is het product of saldo dat u heeft aangeschaft niet zichtbaar op uw OV-chipkaart, maar is het bedrag wel van uw rekening afgeschreven? Dan is er vanaf nu de website www.ov-service.nl. Hier kunt u  het oplaadpunt selecteren waarop uw uw transactie deed en vervolgens wordt u verder begeleid richting het krijgen van duidelijkheid over uw tr...

Nieuwe procedure gevonden voorwerpen

21-10-2015

Bent u iets verloren in een van onze treinen of bussen? Vanaf nu vindt u gemakkelijker en sneller uw verloren spullen terug via de website of de Syntus app. Dit wordt mogelijk gemaakt door een nieuwe werkwijze én de innovatieve software van iLost. Syntus is het eerste OV-bedrijf dat met de software van iLost werkt. Hiermee vindt u nog snelle...