Nieuws van Syntus
Uitcheck gemist? Ga naar uitcheckgemist.nl!

20-5-2015

Iedereen met een OV-chipkaart weet het inmiddels; bij een reis moet er worden ingecheckt en uitgecheckt. Maar wat als dat wordt gemist? Daarvoor is er nu uitcheckgemist.nl. Een website waar reizigers in drie simpele stappen hun saldo kunnen terugvragen. Dat gaat als volgt: de reiziger meldt zich aan met zijn OV-chipkaartnummer. De website laat a...

Tarieven 2015

18-12-2014

Met ingang van 1 januari 2015 vindt de jaarlijkse tariefindexering plaats. Hier vindt u een overzicht van de tariefwijziging. Wenst u meer informatie over de tariefwijziging, neem dan contact op met Syntus klantenservice of dien een reactie of vraag in via MijnSyntus.nl.

Flexibel openbaar vervoer vanaf 14 december 2014 in Gelderland

8-12-2014

Syntus start met Flexibel openbaar vervoer in Gelderland. Dat doen we door nieuwe diensten te introduceren. Vanaf 14 december 2014 bieden we twee nieuwe diensten aan. Dit zijn de Kolibrie en Flexstops. Kolibrie De Kolibrie is een nieuwe openbaar vervoersdienst, die alléén rijdt als u deze minimaal één uur van te vore...

Belangrijkste wijzigingen dienstregeling per 14 december 2014

8-12-2014

Vanaf 14 december 2014 rijdt Syntus een nieuwe dienstregeling in Twente, Midden-Overijssel en Gelderland. Benieuwd naar de belangrijkste wijzingen op uw lijn? Klik hier voor de belangrijkste wijzigingen in Twente Klik hier voor de belangrijkste wijzigingen in Midden-Overijssel Klik hier voor de belangrijkste wijzigingen in Gelderland 

Syntus lanceert eerste betaal app in het OV

8-12-2014

Vanaf januari 2015 kunnen reizigers via de nieuwe Syntus app een kaartje kopen en reizen met hun smartphone in de bussen en in de trein van Syntus. Hiermee wordt ingespeeld op de voortdurend veranderende wensen van de consument. Algemeen directeur Cees Anker over de app: “In Engeland bestaat deze succesvolle app al en laat het daar zien op...